jimborally.blogg.se

Ny nyhetssida, Hemsidan uppdaterad och bilen är redo för tävling.

Publicerad 2013-03-24 18:36:00 i Allmänt

Nu har det hänt lite nytt i teamet, en nyhetsida har gjorts och hemsidan har fått nytt utseende. Bilen har nu fått en ny färg under vintern och är redo för start. Första tävlingen som blir är Simrishamnsmixen men det beror på vädret om det blir nått och det återstår att se, kan säga att jag är sjukt taggad inför tävlingen med ny bil och ny kartläsare för året som är Tim Olofsson. Det kommer att bli lite nytt nu när man ska börja att köra med noter som jag aldrig har gjort innan men det återstå att se hur det går hoppas ni följer mig nu för det ger mig mera självförtroende ju mera som följer mig. Har det bra./ Jimmie Jimbo Karlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela